Delta sport usmerava sve kapacitete ka Najku

Kompanija Delta Sport je u skladu sa novom poslovnom strategijom donela odluku da se fokusira na ključni biznis, odnosno na poslovanje sa najvećim partnerom, kompanijom Najk (Nike).

Tanjug, F. Krainčanić, ilustracija

BEOGRAD - Kompanija Delta Sport je u skladu sa novom poslovnom strategijom donela odluku da se fokusira na ključni biznis, odnosno na poslovanje sa najvećim partnerom, kompanijom Najk (Nike). 

Delta Sport će u narednom periodu sve raspoložive kapacitete usmeriti ka strateškom partneru Najku, čiji je generalni distributer za teritoriju Balkana od 1999. godine, navodi se u saopštenju kompanije.

U prethodnih 14 godina Delta Sport je prodao više od 20 miliona Najk artikala, a učešće tog brenda na tržištu Srbije je čak 44 odsto, što kako navode iz srpske kompanije, Delta Sport svrstava među najbolje distributere u svetu.

"Najk je najveći svetski dizajner i proizvođač sportske opreme, a veleprodaja i maloprodaja Najka u Srbiji i regionu oduvek je bio "core" biznis Delta Sporta . Budući da je privreda Srbije i dalje pod jakim uticajem ekonomske krize i da kupovna moć stanovništva svakodnevno opada, jedini način da se adaptiramo na nove uslove tržišta i očuvamo poziciju lidera u oblasti sportske veleprodaje i maloprodaje,  jeste da da se usredsredimo na razvoj Najka u regionu", izjavio je generalni direktor Delta Sporta, Goran Karić. 

On je rekao da će kompanija, u cilju ostvarenja  postavljenih ciljeva, odustati od delova biznisa koji nemaju potencijal i ne ostvaruju zadovoljavajući profit u ovom momentu, a kapacitete preusmeriti na ključne biznise koji su se pokazali kao visoko profitabilni.

Kompanija Delta Sport članica je Delta Holdinga, koja u ukupnom prihodu Holdinga učestvuje sa 16 odsto.

Planirani rast prihoda Delta Holdinga u 2013. godini je 11 odsto u poređenju sa 2012, dok je planirani rast operativnog prihoda 24 odsto.

Tagovi: Delta, Najk, sportska oprema, kompanije

Share